Szülinapi versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak, vagy utánközlésük a szerző engedélyével történt.

Steigerwaldné Baranyák Ágnes: Születésnapomra

2014.05.01. 09:55 | I99l | Szólj hozzá!

(Evokáció, József Attila azonos című versére)

Hatvan szép évre leltem én,
mondhatnám, ez főnyeremény -
akár -,
habár

arcomon mély ránc már az úr,
újra mosolyogni tanul
a száj,
muszáj,

hisz mind humorral vészelem,
mit rám szabott az életem
kora,
sora,

ki tudja még mit hoz elém -
nem lenne jó, ha sejteném...
adok -
kapok.

Csak takarja be mély titok,
hisz már épp eleget tudok
így is -
krízis,

jő boldogság is - számtalan,
mi a nagy könyvben írva van -
szerény
remény,

nyugodt öregkor, értelem,
némi fény, mi a lényegem
lenne
benne

kevéske, boldog pillanat.
míg velem a vonat elhalad
végig
égig,

egy kéz, mi kezemen pihen,
nem fut előlem sebtiben
messze,
lesz-e

a zárszó meg a csillagok -
utam végén majd ott ragyog
létem.
Éltem...

A bejegyzés trackback címe:

https://szulinapiversek.blog.hu/api/trackback/id/tr686124444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása