Szülinapi versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak, vagy utánközlésük a szerző engedélyével történt.

Horvát Jánosné: Ünnepnap

2014.05.28. 21:28 | I99l | Szólj hozzá!

Anyám, ma tizennyolc éves lettem.
Te idősebb, míg én meg felnőttem.
Könnyes szemmel emlegetem neved,
A jó Isten kísérje minden léptedet.

Sok-sok hosszú év telt már el azóta,
Mint babát ringattál, karjaidba zárva.
Sokszor... szívből szóló altatódaloddal
Nyugtattál meg, hogyha nagyon sírtam.

Mint felnőtt... kérlek most téged,
Ha rossz voltam is, haragod tedd félre,
Ne gondolj folyton csak a rosszra,
Mindég lesz ezután, ki kezeidet fogja.

Szívemet mélységes szeretet járja át,
Mindég gondolok rád, drága Édesanyám.
Az, hogy felneveltél, s felnőtté lehettem,
A világon ezt csakis neked köszönhetem.

Igen! ...megváltoztam gyermekkorom óta,
Ne haragudj ezért, nem tehetek róla.
Változásaimat én nem így akartam,
A világ is rosszá vált, s változott azóta.

Forrás: Poet

A bejegyzés trackback címe:

https://szulinapiversek.blog.hu/api/trackback/id/tr946178248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása